دسته‌بندی نشده

سقف شیب دار در طرقبه

شاید بی علت نیست که سقف را مهم ترین جز یک ساختمان و بنا می گویند. سقف ها که انواع مختلفی نیز دارند ضمن ایجاد امنیت در ساختمان ها به استحکام بنا نیز کمک می کنند. سقف های شیب دار که به اسم های متفاوتی مانند سقف های شیروانی و ویلایی نیز شناخته می شوند از زیبا ترین و متنوع ترین سقف ها شناخته می شوند. این سقف ها دارای پوشش های متفاوتی نیز هستند که با توجه به نوع کاربری بنا، مساحت زیر ساخت و نوع منطقه جغرافیایی میتوان پوشش مورد نظر را انتخاب نمود.

در استان خراسان رضوی به ویژه در مناطقی مانند شاندیز و طرقبه این سقف ها طرفداران زیادی دارند. طرقبه به دلیل آب وهوای مطبوع کوهستانی و بارش باران جز مناطق خوش آب هوای استان خراسان رضوی به حساب می آید که ویلاهای بسیار شیک و زیبایی نیز در آن ساخته می شود.

برای اجرای سقف شیب دار در طرقبه و شاندیز نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟

با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید کارشناسان آسابام در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.

09159165700 | 09157105800

اجراي سقف شیروانی در طرقبه و شاندیز

امروزه اجرای سقف های شیب دار در طرقبه با پوشش و متریال های مختلفی مانند سفال، سقف سبک، آندوویلا و اردواز و ورق های گالوانیزه و … انجام می شوند. با توجه به اینکه بیشتر بناها در شهر طرقبه به صورت مسکونی و ویلایی بوده سقف این بناها اهمیت زیادی نیز در هویت بصری شهر دارد. همچنین این سقف ها دارای مزایای فراوانی نیز هستند این سقف ها از لحاظ نصب و اجرا، سریع قابل اجرا بوده و همچنین نسبت به سقف های مسطح دارای وزن کم، پرت کم مصالح و سازگار با شرایط جوی اکثر اقلیم ها نیز می باشد.

سفال-بام-طبرستان
آلاچیق-با-سفال-طبرستان
آلاچیق-دو-طبقه

پیمان کاران و کارفرمایان محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات و هزینه اجرای سقف شیب دار در طرقبه  میتوانید با شماره تلفن های زیر و با کارشناسان آسابام در تماس باشید.

09159165700
09157105800

قیمت و هزینه اجرای سقف شیبدار در طرقبه

قیمت سقف شیبدار در شاندیز و طرقبه نیز همانند دیگر شهرهاي ایران شامل دو مولفه ي مهم میباشد:
1.نوع پوشش
2.نوع پروفیل مصرفی

پوشش سقفی که کارفرما انتخاب می کند بسته به نوع کابري آن ارتباط مستقیمی بر روي قیمت سقف نیز دارد و معمولا ارزان قیمت ترین سقف ها در استان خراسان رضوی در سال 1401 از مترمربعی 500.000 هزار تومان آغاز شده و تا مترمربعی 1.500.000 هزار تومان نیز این قیمت ها ادامه دارد.