اجرای سقف شیبدار با پوشش کینگستون توسط آسابام

متخصص اجرا انواع پوشش های کینگستون در سقف های شیبدار

آسابام با چندین سال سابقه و به عنوان یک شرکت مجرب در زمینه اجرای سقف شیبدار با پوشش‌های مختلف به ویژه پوشش کینگستون قادر است این نوع سقف را برای شما اجرا کند. کینگستون از پوشش‌های پرکاربرد سقف‌های شیبدار است که آسابام با تیمی متشکل از متخصصین ساختمانی و با استفاده از تجربه‌ای که در اجرای سقف شیبدار با پوشش کینگستون به دست آورده است این نوع سقف را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمتبرای شما عزیزان اجرا خواهد کرد.

کینگستون

آسابام،نمایندگی رسمی کینگستون در ایران

سقف کینگستون یکی از پوشش های شناخته شده سقف شیروانی در ایران می باشد که به دلیل استحکام بالا، طراحی مدرن، وزن پایین و دیگر مزایای بیشماری که دارد  از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ورق کینگستون در اجرا سقف های ویلایی ، گنبدی، آلاجیق و دیگر انواع سقف شیروانی مورد استفاده می گیرد.

آسابام به عنوان حرفه ای ترین شرکت مجری سقف کینگستون مفتخر است که با دارا بودن تیم متخصص و همچنین استفاده از با کیفیت ترین متریال ها، 0 تا 100 سقف سازه های شما را به ضمانت، اجرا نماید.

برای دریافت مشاوره اجرا، طراحی و قیمت روز سقف کینگستون با کارشناسان ما در ارتباط باشید

fill

اولین تولید کننده سفال طبرستان رویال و رنگی در ایران

تنها تولید کننده و عرضه کننده سفال طبرستان رویال رنگی به کل کشور با ضمانت ۱۰ ساله

briefcase

اجرا حرفه ای و مهندسی شده سازه های سقفی

تخصصی ترین شرکت مهندسی مجری سقف های شینگل در شرق و شمال کشور

معرفی گینکستون

سقف کینگستون  از پوشش‌های محبوب سقف شیبدار و شیروانی است که به طور گسترده در کشور و به ویژه شهر های شمالی ایران مانند رشت ، تنکابن انزلی، بابل، ساری و دیگر شهر ها به کار می‌رود. از این پوشش معمولاً در فضاهایی مانند منازل، رستوران‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها، اتاق‌های کنفرانس و ساختمان‌های تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. سقف با پوشش کینگستون به دلیل داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، به ظاهر بیرونی ساختمان زیبایی و جذابیت زیادی می‌بخشد. ویژگی‌های فوق‌العاده این پوشش علاوه بر اینکه باعث محافظت از سقف و ساختمان می‌شوند به ایجاد فضای داخلی بهتر و دلنشین‌تر نیز کمک می‌کنند. در ادامه ویژگی‌های پوشش کینگستون که باعث محبوبیت آن در میان سایر پوشش‌ها شده است را معرفی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید با مطالعه این مطلب با طرح‌های این پوشش، مراقبت و نگهداری از آن و سایر موارد مرتبط با آن آشنا شوید.

سقف شیروانی ویلایی کینگستون

انواع کینگستون از نظر طرح و کیفیت

کینگستون طرح کلاسیک:

سقف کینگستون با طرح کلاسیک دارای ظاهری زیبا و تسخیر کننده است که برای انواع ساختمان‌ها در سبک‌های مختلف مناسب است. پوشش کینگستون با طرح کلاسیک در انواع رنگ‌ها تولید می‌شود و کیفیت و دوام بالایی نیز دارد.

کینگستون طرح شینگل:

سقف کینگستون با طرح شینگل یادآور سقف‌های سنتی است. این طرح تنوع رنگی بالایی دارد و بافت و ظاهر زیبایی نیز دارد که به ساختمان جلوه زیبایی می‌بخشد. طرح شینگل کینگستون کیفیت و مقاومت بالایی دارد.

کینگستون طرح رومن:

طرح رومن پوشش کینگستون از طرح سقف‌های رسی بناهای سنتی ایتالیا، اسپانیا، سوئیس و جنوب فرانسه الهام گرفته است. این طرح در کنار زیبایی و جذابیت سقف‌های رسی، هزینه کمتر و مقاومت بالاییدارد. تنوع رنگی طرح رومن از دیگر مزایای این طرح سقف با پوشش کینگستون است.

کینگستون طرح چوب:

سقف کینگستون با طرح چوب از طرح‌های سنتی به شکل چوب و با همان خطوط و برجستگی‌ها است که ظاهر زیبایی دارد. ظاهر این طرح یادآور و تداعی کننده طبیعت و حس زندگی است و به همین دلیل به ساختمان زیبایی خاصی می‌بخشد.

برخی از طرح و رنگ های کینگستون

موارد کاربرد سقف کینگستون چیست ؟

پوشش کینگستون به عنوان یک پوشش پرطرفدار برای پوشش دادن سقف در ساختمان‌های مختلف شناخته می‌شود. این پوشش در ساختمان‌های مسکونی، آپارتمان‌ها، ویلاها، آلاچیق‌ها و همچنین ساختمان‌های تجاری و صنعتی به کار می‌رود و از مقاومت بالایی برخوردار است. بنابراین استفاده از کینگستون محدود به ساختمان‌هایی با یک کاربری خاص نیست.

این نوع پوشش سقف مقاومت بالایی در برابر سایش، خوردگی، حریق و آتش سوزی و … دارد و به عنوان یکروش پوشش دادن سقف در مناطق مختلف پیشنهاد می‌شود. سقف با پوشش کینگستون برای مناطق مختلف با شرایطآب و هوایی متفاوت و به ویژه شرایط آب و هوایی سخت مانند مناطق گرم و خشک یا مناطقی با بارش باران و برف زیاد بسیار مناسب است و از آسیب رسیدن به ساختمان و سقف جلوگیری می‌کند.

 اگر شما به دنبال اجرا و یا مشاوره در خصوص سقف کینگستون هستید می‌توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چرا بهتر است از پوشش کینگستون استفاده کنیم؟

مزایا و فواید استفاده از سقف های کینگستون در ساختمان ها و ویلاها

طرح‌های متنوع:

پوشش کینگستون در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که زیبایی ساختمان را افزایش می‌دهد و جلوه خاصی به آن می‌بخشد.

مقاومت در برابر آب و رطوبت:

ویژگی‌های برجسته این پوشش مانع از نفوذ آب در حین و پس از بارش باران و برف و رطوبت ناشی از آن‌ها به داخل ساختمان می‌شود.

مقاومت در برابر حرارت:

این پوشش در برابر حرارت مقاوم است و در هنگام بروز آتش سوزی فرو نمی‌ریزد و خسارات ناشی از آن‌ را کاهش می‌دهد.

مقاومت در برابر زلزله:

در صورت بروز حوادثی مانند زلزله مقاوم است و فرو نمی‌ریزد و خسارات مالی و جانی ناشی از این حادثه را کاهش می‌دهد.

مقاومت در برابر باد و طوفان:

پوشش کینگستون در برابر وزش باد و طوفان‌هایی با سرعت بیش از ۱۶۰کیلومتر نیز مقاوم و ایمن است.

مقاومت در برابر زنگ زدگی:

مواد به کار رفته در ساخت لایه بالایی پوشش کینگستون به گونه‌ای هستند که در برابر زنگ خوردگی مقاوم هستند.

سبک و ظریف:

پوشش کینگستون سقف، با وزن کمی طراحی شده است که باعث صرفه جویی در هزینه‌هایساختمانی می‌شود و وزن ساختمان را پایین می‌آورد.

عایق صدا:

پوشش‌های کینگستون از موادی با خاصیت جذب صدا ساخته شده‌اند و از پخش و پژواک صدا جلوگیری می‌کنند.

دوام و ماندگاری:

کینگستون از پوشش‌هایی است که از مواد بادوام و مقاوم ساخته شده و می‌تواند در مدت طولانیبدون تغییر باقی بماند.

سهولت در نصب و تعویض:

کینگستون به سادگی قابل نصب و تعویض است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان جایگزینی آن وجود دارد.

سازگاری با محیط زیست:

این پوشش از محصولات سازگار با محیط زیست است که از آسیب رسیدن به اکوسیستم جلوگیری می‌کند. به همین دلیل این پوشش برای دوست‌داران طبیعت انتخاب مناسبی است.

قابلیت انعطاف پذیری:

مواد سازنده کینگستون آن را به پوششی با قابلیت انعطاف پذیری بالا تبدیل کرده‌اند که می‌تواند به اشکال مختلف بر روی سقف اجرا شود.

سقف شیروانی لوکس کینگستون

نگهداری از سقف کینگستون

برای نگهداری و مراقبت از سقف با پوشش کینگستون باید به موارد زیر توجه داشته باشید تا طول عمر آن را افزایش دهید و سلامت سقف خود را تأمین نمایید.

تمیز کردن سقف:

برای نگهداری از سقف کینگستون باید سطح آن با یک ماده شوینده مناسب مانند صابون شسته شود. همچنین برای شست‌وشوی آن نباید از آب با فشار قوی استفاده کرد. در پایان نیز باید از خشک شدن سطح سقف مطمئن شوید.

بررسی دوره‌ای:

باید سقف کینگستون از لحاظ آسیب دیدگی‌های احتمالی مانند خراش، زنگ زدگی و شکستگی بررسی شود و قطعه آسیب دیده توسط متخصصین سریع تعویض شود.

نظافت سیستم تهویه:

فیلترهای هوای سیستم تهویه سقف باید به موقع تعویض شوند. همچنین باید جریانهوای سیستم تهویه به طور منظم بررسی شود.

پروژه های آسابام با سقف کینگستون

مجری سقف کینگستون ، نمایندگی کینگستون در کشور

آسابام، متخصص اجرا انواع سقف های کینگستون در سازه های شیروانی

آسابام با چندین سال سابقه و به عنوان یک شرکت مجرب در زمینه اجرای سقف شیبدار با پوشش‌های مختلف به ویژه پوشش کینگستون قادر است این نوع سقف را برای شما اجرا کند. کینگستون از پوشش‌های پرکاربرد سقف‌های شیبدار است که آسابام با تیمی متشکل از متخصصین ساختمانی و با استفاده از تجربه‌ای که در اجرای سقف شیبدار با پوشش کینگستون به دست آورده است این نوع سقف را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمتبرای شما عزیزان اجرا خواهد کرد.