برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اجرا انواع سقف شیبددار با ما تماس بگیرید ...

شاید اگر نام سقف شیب‌دار را بشنوید به یاد سقف‌های رایج در شمال کشور و نقش‌ آن‌ها در زیبایی‌ این مناطق بیفتید. در مناطق شمالی کشور علی الخصوص شهر رشت، به دلیل آب‌وهوای این ناحیه و بارش فراوان باران و برف، استفاده از سقف‌های شیب‌دار از گذشته تا کنون رواج بسیاری داشته است. این نوع سقف‌ها به دلیل استحکام، سبکی، زیبایی و عایق رطوبتی بودنشان طرفداران بسیاری دارند.

هر چه میزان آب کمتری در سقف باقی بماند احتمال بروز مشکلاتی چون نشت آب به داخل ساختمان، خرابی سقف و … کاهش ‌پیدا می‌کند. سقف‌های شیب‌دار که از لحاظ فنی دارای شیبی بین ۱۵ الی ۷۰ درجه هستند از نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و موجب ریزش باران به سمت پایین می‌شوند. همچنین در هنگام بارش برف باعث می‌شوند سقف سنگین نشود و به دیوارها و ستون‌ها فشار زیادی وارد نگردد.

مجری سقف شیبدار در رشت

 فرآیند اجرا سقف های شیروانی به چه صورت است ؟

از سؤالات رایج در اجرای سقف شیب‌دار زمان اجرای آن، چگونگی انتخاب نوع پوشش و مدت زمان اجرای آن است.

اجرای سقف شیب‌دار مراحل مختلفی دارد و به نوع سازه بستگی دارد. اگر سازه اسکلتی باشد می‌بایست ابتدا سقف شیب‌دار اجرا شود اما در سازه‌هایی که دارای دیوار جانبی باربر هستند بعد از ساخت دیوار اجرای سقف شیب‌دار آغاز می‌شود. تشخیص این که چه نوع پوششی برای ساختمان شما مناسب است هم به نوع سازه و هم به آب‌ و هوای منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد. البته این نکته حائز اهمیت است که بودجه‌ای که برای این کار تخصیص می‌دهید نیز در انتخاب آن تأثیر گذار است. در ادامه با انواع پوشش‌ سقف شیب‌دار در رشت آشنا خواهید شد، همچنین می‌توانید با دریافت خدمات مشاوره شرکت آسابام مناسب‌ترین نوع پوشش را متناسب با شرایط خود و ویژگی‌های ساختمان انتخاب نمایید

سقف شیروانی شینگل در رشت

برای اجرای سقف شیروانی در رشت و استان گیلان می توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان آسابام در ارتباط باشید:

مدت زمان اجرای سقف شیروانی در رشت به متراژ سازه شما بستگی دارد اما معمولاً اجرای سقفی با مساحت ۱۰۰ متر مربع حدود ۵ روز زمان می‌برد . با سپردن اجرای سقف شیب‌دار خود در شهر رشت به شرکت آسابام علاوه بر ارائه گارانتی‌های ۱۰ و ۲۰ ساله  بر روی محصولات خود، سقف شما را به وسیله یک تیم حرفه‌ای و باتجربه به اجرا میرساند.

همواره توجه و تأکید بر مسائل زیست محیطی، صرفه جویی در انرژی و زیبایی در سقف‌های شیب‌دار، علاوه بر رعایت اصول فنی و اجرای صحیح و استاندارد آن از اصول اساسی و مهم شرکت آسابام بوده است.

پروژه های اجرا سقف شیروانی در رشت

با برترین پوشش های موجود در بازار ، توسط تیم حرفه ای آسابام

انواع پوشش های قابل استفاده برای سقف شیبدار در رشت

پوشش های مناسب و قابل استفاده برای سقف های شیروانی در رشت

سقف شیبدار شینگل

شینگل از سبک‌ترین و بهترین پوشش‌های سقف شیب‌دار به شمار می‌رود.
این محصول به دلیل قدرت آب بندی بسیار بالا به عنوان یکی از بهترین پوشش های سقف شیبدار در رشت و استان گیلان مورد استفاده قرار میگیرد. شینگل از یک لایه نوار فایبرگلاس ساخته شده که با نوعی قیر اشباع شده مقاوم شده است. آب بندی خوب سقف آلاچیق‌ها، سردرب ساختمان و سقف شیروانی ویلا‌ها از مزیت‌های این نوع سقف به شمار می‌رود. تنوع رنگی این نوع سقف آن را به یک سقف شیب‌دار شیک و زیبا تبدیل کرده است که نمای خاصی را به ساختمان می‌دهد. همچنین این نوع سقف شیب‌دار برای ساختمان‌های قدیمی که نیاز به بازسازی دارند، به دلیل وزن پایین و مقرون به صرفه بودن گزینه مناسبی است.

سقف شیبدار شینگل 
سقف شیبدار روف تایل 

سقف شیبدار روف تایل

سقف روفتایل که از گذشته تا به حال کاربرد داشته است در برابر برودت هوا، باراش باران و برف، آتش سوزی و حوادث طبیعی مانند طوفان و زلزله مقاوم است. روف تایل‌ از جنس بتن است و عدم وجود آهک و آزبست در مواد تشکیل دهنده آن، روف تایل را به محصولی سازگار با محیط زیست برای دوست داران طبیعت و محیط زیست تبدیل کرده است. رنگ بندی متنوع و نصب آسان آن از دیگر مزایای این نوع سقف شیب‌دار هستند.

سقف شیبدار سفال طبرستان 

سفال طبرستان محصولی آمیخته با فرهنگ غنی ایرانی است که طرفداران زیادي نه تنها در مشهد بلکه در تمامی شهر هاي ایران دارد. این محصول بی نظیر و مقاوم علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا و ماندگاري با محیط زیست نیز سازگار است. این محصول داراي طول عمر بالا و مقاوم در برابر آتش سوزي است.

آسابام تنها تولید کننده سفال طبرستان رنگی در کشور می باشد. که این محصول را در 120 طیف رنگی تولید می کند. این محصول داراي گارانتی 10 ساله نیز می باشد.

ضمنا آسابام امتیاز نمایندگی سفال طبرستان در مشهد را داراست و تمامی محصولات طبرستان را با قیمت عالی به مشتریان خود عرضه میکند.

سقف شیبدار سفال طبرستان 
سقف شیبدار ورق گالوانیزه

سقف شیروانی حلبی (ورق گالوانیزه)

ورق گالوانیزه، ورقی از جنس فلز با روکش روی می‌باشد که از زنگ زدگی و خوردگی آن جلوگیری می‌کند. این پوشش در شمال کشور به سقف شیروانی حلبی معروف است. استحکام و مقاومت این ورق‌ها در برابر رطوبت و تغییرات دما از مزیت‌های ویژه این محصول به شمار می‌روند. علاوه بر این، سقف شیب‌دار ورق گالوانیزه از لحاظ اقتصادی محصولی مقرون به صرفه می‌باشد که نیز دارای محبوبیت بسیاری در میان فعالان حوزه ساخت و ساز است.

سقف شیبدار پرچین

ورق پرچین یا تایل پرچین از جنش فولاد مبارکه می باشد که در سه سطح ضخامت 0.4، 0.5 و 0.6 میلی متر تولید می شود. به دلیل وزن کمی که دارد حمل و نقل و نصب این ورقه ها راحت است. گزینه مناسبی در برابر زلزله، باران و باد شدید است. پس میتواند انتخاب درستی براي مناطق شمالی کشور به ویژه رشت و استان گیلان باشد.

سقف پرچین

سقف شیبدار بامینو

سقف شیب‌دار بامینو از لحاظ شکل و فرم شبیه سقف شیب‌دار سفال است اما مواد سازنده آن متفاوت است. کامپوزیت بامینو از پلیمرهای صنعتی و سنگدانه تشکیل شده است. وزن سبک، مقاومت در برابر نفوذ آب، نشکن بودن و نصب آسان از مزایای این سقف شیب‌دار به شمار می‌روند. همچنین این محصول قابل بازیافت است و به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند و در برابر باد، باران و آتش سوزی مقاوم است.

قیمت سقف شیبدار در رشت

قیمت اجرای سقف شیبدار در رشت به مواردی چون نوع پوشش، نوع پروفیل مصرفی انتخاب شده توسط کارفرما و مساحت سقف بستگی دارد. معمولاً دامنه قیمتی هر متر مربع سقف‌ شیب‌دار مبلغی معادل ۵۰۰,۰۰۰ الی ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.  جهت دریافت قیمت سقف شیب‌دار در رشت، مشاوره و خرید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان فنی شرکت آسابام تماس حاصل فرمایید.
براي مشاوره و انتخاب پوشش سقف شیب دار و همچنین اجراي سقف شیب دار در رشت و سایر شهر هاي گیلان می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران آسابام در تماس باشید.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.