دسته‌بندی نشده

سقف شیب دار در اصفهان

سقف شیبدار در اصفهان

سقف از اصلی‌ترین اجزای هر بنایی است که نوع آن مطابق با شرایط آب و هوایی هر منطقه تعیین می‌گردد. انتخاب سقف مناسب موحب افزایش طول عمر ساختمان و کاهش خسارت‌های احتمالی می‌گردد. سقف‌ شیبدار برای تمام شرایط آب و هوایی چه گرمسیری باشد و چه سردسیری مناسب است و در صرفه‌ جویی انرژی نقش بسزایی دارد. سقف شیبدار از جمع شدن برف و باران در سقف و نشت آب به داخل ساختمان و بروز خرابی جلوگیری می‌کند. سقف شیبدار به سبب شیب اصولی حداقل ۱۵ درجه و ۷۰ درجه، برف و باران را به پایین سرازیر می‌کند.

زیبایی منحصربه‌فرد سقف شیبدار، تنوع طرح و رنگ و مناسب بودن آن برای تمام اقلیم‌ها باعث افزایش طرفداران و مشتریان این نوع سقف در کشور به ویژه شهر اصفهان شده است. علاوه بر این از سقف شیبدار برای پوشش سقف ویلا، کارخانه، کارگاه، سوله، آلاچیق، سالن ورزشی، مرغداری و … در شهر اصفهان می‌توان استفاده نمود که نشان دهنده کاربرد وسیع این نوع سقف برای مکان‌های مختلف است. همچنین سقف شیبدار در مقایسه با سقف‌های مسطح نیاز به مراقبت کمتری دارد که باعث شده است افراد بیشتری به سمت ساخت سقف بنای خود به صورت شیبدار بروند.

اجرای سقف شیبدار در اصفهان

هنگام اجرای سقف شیبدار با سؤالات متفاوتی روبه‌رو می‌شوید که پاسخ آن‌ها به شما در تصمیم گیری صحیح در مورد اجرای سقف مناسب کمک می‌کند. سؤالات کلیدی و اصلی در زمینه اجرای سقف شیبدار، در رابطه با زمان اجرای آن، چگونه انتخاب کردن نوع پوشش سقف، مدت زمان اجرای آن و در نهایت هزینه اجرای آن است.

اجرای سقف شیروانی مراحل مختلفی دارد و به نوع سازه بستگی دارد. مراحل ساخت و اجرای سقف شیبدار به طور کلی شامل آهن کشی سقف، عایق بندی و اجرای سقف شیبدار با پوشش مناسب می‌شوند. بنابراین انتخاب نوع پوشش از اجزای اجرای سقف شیبدار به شمار می‌رود. انتخاب پوشش مناسب بر اساس اقلیم و ویژگی بنا حائز اهمیت است. میزان بودجه کارفرما بر انتخاب پوشش مناسب نیز تأثیر می‌گذارد. در همین راستا می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات مشاوره رایگان شرکت آسابام، پوشش مناسب سقف خود را با توجه به ویژگی‌های اقلیمی شهر اصفهان و بنای خود انتخاب نمایید.

جهت اجرای انواع سقف های ویلایی در اصفهان می توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان آسابام در ارتباط باشید:

09159165700 | 09157105800

این که زمان اجرای سقف ویلایی چقدر طول می‌کشد به متراژ ساختمان بستگی دارد. بالطبع هر چه متراژ ساختمان بیشتر باشد زمان ساخت و اجرای سقف شیبدار طولانی‌تر است. اجرای سقف شیبدار در شهر اصفهان در متراژ ۱۰۰ متر مربع تقریباً ۵ روز طول می‌کشد. شرکت آسابام با تجربه‌ای چندین ساله در زمینه اجرای سقف شیبدار، آماده ارائه خدمت حرفه‌ای و اصولی به شما هموطنان عزیز در اصفهان و سایر شهرهای ایران است.
خرید-سفال-طبرستان
تولیدی-سفال-طبرستان
سفال-رنگی-سقف-شیبدار

انواع پوشش هاي سقف شیروانی و ویلایی قابل اجرا در استان اصفهان

برای سقف شیبدار پوشش‌های مختلفی وجود دارد که دارای تنوع بسیار در طرح و رنگ هستند. در این بخش پرکاربردترین‌‌ و مناسب‌ترین پوشش‌های سقف شیروانی برای شهر اصفهان معرفی می‌گردند.

سقف شیبدار شینگل

شینگل از پوشش‌های رایج سقف شیبدار است. این پوشش دارای شکل ظاهری زیبا و تنوع در طرح و رنگ است. در عین حال شینگل نازک و سبک است و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. لایه قیری درون شینگل موجب شده است تا مقاومت آن بالا باشد و عایق بندی مناسبی را برای سقف ایجاد نماید.

سقف شیبدار شینگل 

سقف شیبدار روف تایل

 روف تایل به دلیل بدون آزبست و آهک بودن، پوششی سازگار با محیط زیست است. این پوشش عایق مناسبی در برابر باد، بارش برف و باران و گرما و سرمای هوا است. علاوه بر این، پوشش روف تایل در مقابل حوادثی مانند آتش سوزی، زلزله و سقوط اجسام مقاوم است.

سقف شیبدار روف تایل 

سقف شیبدار سفال طبرستان رنگی ـ سفال رویال

سفال طبرستان رنگی یا سفال رویال تنها توسط شرکت آسابام تولید می‌گردد. این پوشش سقف شیبدار در ۱۲ طیف رنگی و سه نوع مات، نیمه مات و براق ساخته و عرضه می‌شود. سفال رویال دارای گارانتی ۱۰ ساله شرکت آسابام می‌باشد.

سقف شیبدار سفال طبرستان 

سفال طبرستان از پوشش‌های سنتی سقف شیبدار به شمار می‌رود که از دیرباز تا کنون از آن در ساخت این نوع سقف‌ها استفاده می‌کنند. این پوشش در برابر نشت آبِ برف و باران و تابش نور خورشید بسیار مقاوم است. سازگاری سفال طبرستان با انواع شرایط آب و هوایی و ماندگاری بالای آن در طولانی مدت از دیگر ویژگی‌های این پوشش زیبا هستند.

سقف شیبدار سفال طبرستان 

سقف شیبدار ورق گالوانیزه

ورق‌های گالوانیزه در پوشش سقف شیبدار دارای طرفداران بسیاری هستند. این پوشش در برابر رطوبت و تغییرات دمایی استحکام بالایی دارد. همچنین از پوشش‌های مقرون به صرفه و زیبای سقف شیبدار به شمار می‌رود.

سقف شیبدار ورق گالوانیزه

سقف شیبدار پرچین

از پوشش پرچین برای سقف‌ شیبدار در ویلاها، آلاچیق‌ها و … استفاده می‌شود. این پوشش در عین زیبایی و مقامت بالا، سبک نیز هست. پوشش پرچین ضدحریق، ضدزلزله و بدون نیاز به رنگ مجدد است. علاوه بر این، در شرایط جوی مختلف و در برابر تابش نور آفتاب مقاوم است و دچار تغییر رنگ نمی‌شود.

سقف پرچین

سقف شیبدار بامینو

بامینو از لحاظ فرم و شکل شبیه سفال است اما تفاوت اصلی آن‌ها در مواد سازنده هر کدام می‌باشد. این پوشش از پلیمرهای صنعتی و سنگدانه تشکیل شده است. پوشش بامینو در برابر نفوذ آب و سقوط اجسام بسیار مقاوم است. همچنین این پوشش وزن کمی دارد و قابل بازیافت است.

سقف بامینو

سقف شیبدار فایبرگلاس

ورق فایبرگلاس از پوشش‌های محبوب سقف شیبدار به خصوص برای مکان‌هایی است که به نور نیاز دارند مانند سقف گلخانه، نورگیر، پاسیو و … . این پوشش در برابر سرما و نفوذ آب بسیار مقاوم است و دارای عایق‌بندی رطوبتی و حرارتی خوبی است.

با توجه به اهمیت گفته شده در انتخاب سقف و پوشش مناسب استفاده از نظر مشاورین متخصصین این امر ضروري است.

براي مشاوره و انتخاب پوشش سقف شیب دار و همچنین اجراي سقف شیب دار و ویلایی در استان اصفهان می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران آسابام در تماس باشید.

قیمت سقف شیبدار در اصفهان

اجرای سقف شیبدار به دلیل عواملی چون متراژ ساختمان، پوشش انتخاب شده توسط کارفرما و … دارای قیمت‌های  متفاوتی است اما به طور میانگین اجرای سقف شیبدار در هر متر مربع در شهر اصفهان معادل ۵۰۰,۰۰۰ الی ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

جهت اطلاع از قیمت دقیق اجرای سقف شیبدار در شهر اصفهان و دریافت خدمات مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت با کارشناسان فنی و مجری شرکت آسابام تماس حاصل فرمایید.