دسته‌بندی نشده

سقف شیب دار در مازندران

سقف شیبدار در مازندران

حتماً سقف‌های خانه‌های شمالی را دیده‌اید که به شکل شیبدار آن‌ها را می‌سازند. در مناطقی که بارش باران و برف در آن‌ها بسیار است، بهتر است سقف‌ها به گونه‌ای طراحی شوند که میزان آب کمتری در سقف باقی بماند زیرا راکد ماندن آب در سقف باعث آسیب رساندن به سقف و نفوذ آب در داخل ساختمان می‌شود. بهترین نوع طراحی سقف برای تخلیه آب سقف، سقف شیب‌دار است که در گذشته نیز از این روش برای محافظت از منازل خود استفاده می‌کردند.

ساخت سقف به شکل شیبدار در مناطق شمال کشور، بالاخص استان مازندران نسبت به سایر مناطق ایران با آب و هوای متفاوت ضروری‌تر به نظر می‌رسد. شیب استاندارد ۱۵ الی ۷۰ درجه سقف‌ شیبدار از تجمع آب در داخل سقف جلوگیری می‌کند و برف و باران را به سمت پایین سرازیر می‌کند و از اثرات مخرب آن‌ها جلوگیری می‌کند.

اجرای سقف شیبدار در مازندران

هنگام اجرای سقف شیبدار با سؤالات کلیدی و متفاوتی در رابطه با زمان درست اجرای آن، چگونه انتخاب کردن نوع پوشش سقف، مدت زمان اجرای آن و هزینه روبه‌رو می‌شوید که پاسخ آن‌ها به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می‌کند.

اینکه سقف شیبدار چه زمانی ساخته شود به نوع سازه شما بستگی دارد. چنان چه سازه اسکلتی باشد اجرای سقف شیبدار در مراحل ابتدایی کار آغاز می‌شود اما چنان چه سازه شما دارای دیوار جانبی باربر باشد پس از ساخته شدن دیوار باربر اجرای سقف شیبدار آغاز می‌شود. در رابطه با انتخاب نوع پوشش سقف شیبدار باید بر اساس آب و هوای محل زندگی خود و نوع سازه‌ی ساختمان تصمیم بگیرید. البته اینکه بودجه شما چقدر است و برای سقف شیبدار خود چقدر هزینه می‌کنید قطعاً در انتخاب نوع پوشش آن تأثیر گذار است. در ادامه‌ی متن انواع سقف شیبدار قابل اجرا در استان مازندران معرفی می‌گردند تا بتوانید پوشش مدنظر خود را بهتر انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید از طریق خدمات مشاوره شرکت آسابام با متخصصان این حوزه مشورت نمایید و مناسب‌ترین پوشش را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

جهت اجرای انواع سقف های ویلایی در مازندران و شهر های اطراف  می توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان آسابام در ارتباط باشید:

09159165700 | 09157105800

مدت زمان اجرای سقف شیبدار در مازندران بر اساس متراژ ساختمال تعیین می‌شود. به طور معمول اجرای سقفی با متراژ ۱۰۰ متر مربع تقریباً ۵ روز زمان می‌برد. با سپردن اجرای سقف خود در استان مازندران به شرکت آسابام می‌توانید علاوه بر اجرای سقف شیبدار خود به وسیله تیمی مجرب و حرفه‌ای از گارانتی‌های ۱۰ ساله و ۲۰ ساله شرکت برخوردار شوید. توجه به نکات زیست محیطی در انتخاب نوع پوشش سقف شیبدار و نحوه اجرای آن در استان مازندران از موارد مهمی است که همواره مورد توجه شرکت آسابام قرار گرفته است.

خرید-سفال-طبرستان
تولیدی-سفال-طبرستان
سفال-رنگی-سقف-شیبدار

انواع پوشش هاي سقف شیروانی و ویلایی قابل اجرا در مازندران

پوشش‌هایی که قابلیت اجرایی در استان مازندران را دارند دارای تنوع بالایی هستند که پرکاربردترین‌های آن‌ها را می‌توانید در متن ذیل مطالعه فرمایید:

سقف شیبدار شینگل

این نوع پوشش از یک لایه نوار فایبرگلاس ساخته شده که با نوعی قیر مقاوم گردیده است. دانه‌های معدنی رنگی که بر روی سطح این نوع سقف شیبدار قرار دارند علاوه بر ایجاد یک نمای زیبا برای پشت بام ساختمان از آن در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کنند. همچنین این پوشش در برابر باد و باران‌های شدید استان مازندران مقاوم است. از دیگر مزایای این نوع پوشش قابلیت اجرای آن بر روی سقف‌های گنبدی و قوس‌دار می‌‌باشد.

سقف شیبدار شینگل 

سقف شیبدار روف تایل

این نوع پوشش از طریق دستگاهی اتوماتیک با حرارت بالا و فشار زیاد تولید می‌گردد که در برابر بارش برف و باران، باد، طوفان، سرمای زیاد و آتش سوزی مقاومت و پایداری بالایی دارد.

سقف شیبدار روف تایل 

سقف شیبدار سفال طبرستان رنگی ـ سفال رویال

تنها تولید کننده سفال طبرستان رنگی در ایران شرکت آسابام می‌باشد که این نوع پوشش سقف شیبدار را در ۱۲۰ طیف رنگی و سه نوع براق، نیمه برات و مات به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای گارانتی ۱۰ ساله شرکت آسابام است.

سقف شیبدار سفال طبرستان 

پوشش سفال طبرستان، پوششی آمیخته با فرهنگ و هنر ایران زمین است که با محیط زیست نیز سازگار می‌باشد و به همین دلیل طرفداران خاص خود را در میان انواع سقف شیبدار دارد. کیفیت و طول عمر بالای این محصول از ویژگی‌های برجسته این محصول می‌باشد. همچنین این نوع پوشش در برابر بارش باران و برف، برودت هوا، آتش سوزی و زلزله مقاوم است.

سقف شیبدار سفال طبرستان 

سقف شیبدار ورق گالوانیزه

مقاومت در برابر سرما، گرما، رطوبت و باران‌ از ویژگی‌های سقف شیبدار ورق گالوانیزه است که در کنار مقرون به صرفه بودن آن این سقف را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است.

سقف شیبدار ورق گالوانیزه

سقف شیبدار پرچین

جنس سقف شیبدار با پوشش پرچین، ورق گالوانیزه است که تنوع رنگی و زیبایی بالایی دارد. مقاومت بالای این نوع سقف در برابر باران‌های شدید و طولانی، تگرگ و برف سنگین، تابش نور خورشید از ویژگی‌های برجسته آن می‌باشد. علاوه بر این، عدم تغییر رنگ این نوع پوشش در گذر زمان نیز آن را به پوششی مناسب برای مناطق شمالی کشور تبدیل کرده است.

سقف پرچین

سقف شیبدار بامینو

سقف بامینو از لحاظ شکل و فرم مشابه سفال است اما تفاوت آن در مقایسه با سفال و روفتایل مواد تشکیل دهنده آن‌ها می‌باشد. این پوشش از پلمیرهای صنعتی و سنگدانه باکیفیت ساخته شده است که آن را در برابر باران و باد و آتش سوزی مقاوم کرده است.

سقف بامینو

سقف شیبدار فایبرگلاس

فایبرگلاس که محصولی ساخته شده از پلاستیک فشرده است به دلیل طول عمر بالا و مقاومت بسیار در برابر تابش نور آفتاب در سقف گلخانه‌ها و سقف‌های شیروانی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اهمیت گفته شده در انتخاب سقف و پوشش مناسب استفاده از نظر مشاورین متخصصین این امر ضروري است.

براي مشاوره و انتخاب پوشش سقف شیب دار و همچنین اجراي سقف شیب دار و ویلایی در شهرهای شمالی کشور به ویژه مازندران می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران آسابام در تماس باشید.

قیمت سقف شیبدار در مازندران

قیمت اجرای سقف شیبدار در استان مازندران به عوامل مختلفی چون نوع پوشش سقف و متراژ ساختمان بستکی دارد. به طور تقریبی دامنه قیمتی هر متر مربع سقف شیبدار در استان مازندران مبلغی معادل ۵۰۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

برای دریافت قیمت سقف شیبدار در مازندران، مشاوره و خرید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان فنی شرکت آسابام تماس بگیرید.