برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اجرا انواع سقف شیبددار با ما تماس بگیرید ...

سقف از بخش‌های مهم یک ساختمان به شمار می‌رود که انتخاب نوع و ساخت اصولی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. سقف شیبدار از انواع پرکاربرد سقف است که در شمال کشور بیش از سایر نقاط به چشم می‌خورد. در شهر لاهیجان به دلیل آب و هوای این منطقه و بارش فراوان باران و برف استفاده از سقف شیبدار به منظور محافظت از ساختمان و صرفه جویی در انرژی ضروری است. رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به کار رفته در پوشش‌ سقف شیبدار در شهر لاهیجان بر زیبایی‌های این شهر دیدنی افزوده است.

مجری سقف شیبدار در لاهیجان

 فرآیند اجرا سقف های شیروانی به چه صورت است ؟

جمع شدن آب باران در سقف ساختمان و سنگینی تجمع برف باعث نفوذ آب در ساختمان و فشار آمدن به سقف می‌شود که موجب آسیب دیدگی و تخریب سقف و ساختمان می‌شوند. به همین دلیل می‌بایست در مناطق پربارش سقف به گونه‌ای ساخته شود که از این تجمع باران و برف و نشت آب جلوگیری کند. سقف شیبدار از لحاظ فنی دارای شیبی حداقل ۱۵ درجه و حداکثر ۷۰ درجه است که باعث سرازیر شدن آب برف و باران به پایین ساختمان می‌شود. برای سقف‌های شیبدار پوشش‌های مختلفی با طرح و رنگ‌های گوناگون وجود دارد که انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها امر مهمی در حفظ و مراقبت از بنا است.

برای اجرای سقف شیروانی در رامسر و استان مازندران می توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان آسابام در ارتباط باشید:

در اجرای سقف شیبدار سؤالات متداولی در زمینه نحوه اجرای آن، پوشش مناسب برای سقف شیبدار، مدت زمان اجرا و هزینه اجرا مطرح می‌شوند که در این بخش به آن‌ها پاسخ می‌دهیم. اجرای سقف شیبدار دارای مراحل مختلفی است. زیر سازی سقف شیبدار، آهن کشی، عایق بندی و نصب سقف شیبدار با پوشش انتخابی مراحل کلی اجرای یک سقف شیبدار هستند. این که چه پوششی برای سقف شیبدار انتخاب شود پیش از هر چیزی به نوع آب و هوای منطقه بستگی دارد. قطعاً پوشش‌هایی که مقاومت بالایی در برابر نفوذ باران و برف ندارند برای شهرهای شمالی مانند لاهیجان مناسب نیستند. پس از آن میزان بودجه اختصاص داده شده به اجرای سقف شیبدار در انتخاب پوشش تأثیرگذار است. در همین راستا می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان (تماس یا ارسال پیام) شرکت آسابام بهره‌مند شوید تا بهترین و مناسب‌ترین پوشش را بر اساس ویژگی‌های بنا و بودجه خود در شهر لاهیجان انتخاب نمایید.

پروژه های اجرا سقف شیروانی در شمال کشور

با برترین پوشش های موجود در بازار ، توسط تیم حرفه ای آسابام

مدت زمان اجرای سقف شیبدار در لاهیجان به متراژ ساختمان بستگی دارد که معمولاً اجرای سقفی شیبدار با متراژ ۱۰۰ متر مربع حدود ۵ روز طول می‌کشد. شرکت آسابام با تیمی مجرب و چندین سال سابقه در زمینه اجرای سقف شیبدار در نقاط مختلف کشور، اجرای سقف شیبدار شما را در شهر لاهیجان به صورت کاملاً حرفه‌ای و اصولی و سازگار با محیط زیست با گارانتی‌های ۱۰ و ۲۰ ساله بر عهده می‌گیرد.

پوشش های قابل استفاده برای سقف شیبدار در لاهیجان

پوشش های مناسب و قابل استفاده برای سقف شیروانی در لاهیجان

سقف شیبدار شینگل

شینگل از سبک‌ترین و بهترین پوشش‌های سقف شیب‌دار به شمار می‌رود.
این محصول به دلیل قدرت آب بندی بسیار بالا به عنوان یکی از بهترین پوشش های سقف شیبدار در رشت و استان گیلان مورد استفاده قرار میگیرد. شینگل از یک لایه نوار فایبرگلاس ساخته شده که با نوعی قیر اشباع شده مقاوم شده است. آب بندی خوب سقف آلاچیق‌ها، سردرب ساختمان و سقف شیروانی ویلا‌ها از مزیت‌های این نوع سقف به شمار می‌رود. تنوع رنگی این نوع سقف آن را به یک سقف شیب‌دار شیک و زیبا تبدیل کرده است که نمای خاصی را به ساختمان می‌دهد. همچنین این نوع سقف شیب‌دار برای ساختمان‌های قدیمی که نیاز به بازسازی دارند، به دلیل وزن پایین و مقرون به صرفه بودن گزینه مناسبی است.

سقف شیبدار روف تایل

سقف روفتایل که از گذشته تا به حال کاربرد داشته است در برابر برودت هوا، باراش باران و برف، آتش سوزی و حوادث طبیعی مانند طوفان و زلزله مقاوم است. روف تایل‌ از جنس بتن است و عدم وجود آهک و آزبست در مواد تشکیل دهنده آن، روف تایل را به محصولی سازگار با محیط زیست برای دوست داران طبیعت و محیط زیست تبدیل کرده است. رنگ بندی متنوع و نصب آسان آن از دیگر مزایای این نوع سقف شیب‌دار هستند.

سقف شیبدار سفال طبرستان 

سفال طبرستان محصولی آمیخته با فرهنگ غنی ایرانی است که طرفداران زیادي نه تنها در مشهد بلکه در تمامی شهر هاي ایران دارد. این محصول بی نظیر و مقاوم علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا و ماندگاري با محیط زیست نیز سازگار است. این محصول داراي طول عمر بالا و مقاوم در برابر آتش سوزي است.

آسابام تنها تولید کننده سفال طبرستان رنگی در کشور می باشد. که این محصول را در 120 طیف رنگی تولید می کند. این محصول داراي گارانتی 10 ساله نیز می باشد.

ضمنا آسابام امتیاز نمایندگی سفال طبرستان در مشهد را داراست و تمامی محصولات طبرستان را با قیمت عالی به مشتریان خود عرضه میکند.

سقف شیبدار ورق گالوانیزه

سقف شیروانی حلبی (ورق گالوانیزه)

ورق گالوانیزه، ورقی از جنس فلز با روکش روی می‌باشد که از زنگ زدگی و خوردگی آن جلوگیری می‌کند. این پوشش در شمال کشور به سقف شیروانی حلبی معروف است. استحکام و مقاومت این ورق‌ها در برابر رطوبت و تغییرات دما از مزیت‌های ویژه این محصول به شمار می‌روند. علاوه بر این، سقف شیب‌دار ورق گالوانیزه از لحاظ اقتصادی محصولی مقرون به صرفه می‌باشد که نیز دارای محبوبیت بسیاری در میان فعالان حوزه ساخت و ساز است.

سقف شیبدار پرچین

ورق پرچین یا تایل پرچین از جنش فولاد مبارکه می باشد که در سه سطح ضخامت 0.4، 0.5 و 0.6 میلی متر تولید می شود. به دلیل وزن کمی که دارد حمل و نقل و نصب این ورقه ها راحت است. گزینه مناسبی در برابر زلزله، باران و باد شدید است. پس میتواند انتخاب درستی براي مناطق شمالی کشور به ویژه استان لاهیجان می باشد.

سقف پرچین

سقف شیبدار بامینو

سقف شیب‌دار بامینو از لحاظ شکل و فرم شبیه سقف شیب‌دار سفال است اما مواد سازنده آن متفاوت است. کامپوزیت بامینو از پلیمرهای صنعتی و سنگدانه تشکیل شده است. وزن سبک، مقاومت در برابر نفوذ آب، نشکن بودن و نصب آسان از مزایای این سقف شیب‌دار به شمار می‌روند. همچنین این محصول قابل بازیافت است و به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند و در برابر باد، باران و آتش سوزی مقاوم است.

براي مشاوره و انتخاب پوشش سقف شیب دار و همچنین اجراي سقف شیب دار در لاهیجان و تمامی شهر های شمالی کشور می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران آسابام در تماس باشید.

قیمت سقف شیبدار در لاهیجان

با توجه به عوامل مؤثر بر اجرای سقف شیبدار (متراژ ساختمان، پوشش انتخاب شده توسط کارفرما و …)، قیمت اجرای آن نیز در استان لاهیجان متفاوت است اما به طو معمول اجرای سقف شیبدار در هر متر مربع قیمتی معادل ۵۰۰,۰۰۰ الی ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان دارد.

برای اطلاع از قیمت دقیق اجرای سقف شیبدار در لاهیجان و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت شرکت آسابام با کارشناسان فنی و حرفه‌ای این شرکت تماس حاصل فرمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.