با افزایش جمعیت و افزایش آپارتمان نشینی در کشور مردم به ساخت و سکونت در ویلاهای شخصی با هزینه های کمتر روی آوردند و شرکت های مختلفی از سال 1370 شروع به تولید پوشش های مقرون به صرفه و با کیفیت در داخل کشور کردند. از جمله این پوشش های میتوان به روف تایل اشاره کرد.

سقف شیبدار روفتایل پارس

پوششی که شاید در ابتدای فرآیند تولید با نقص های فراوانی روبرو بود و کمتر کسی فکرش رو میکرد که این پوشش بتواند در آینده نه چندان دور به عن.ان یکی از اصلی ترین گزینه های اجرایی در سقف های ویلایی کشور تلقی شود.

از ابتدای دهه 70 شمسی تولید روفتایل آغاز گردید ولی با وجود اشکالاتی در تولید و عدم وجود کیفیت مناسب در این پوشش استقبال چندانی از روفتایل نشد.

اما از سال 1394 با به وجود آمدن فضای رقابتی در تولید این نوع پوشش رفته رفته کیفیت روف تایل بهتر شد و امروزه کارخانجات مختلفی این محصول را تولید و روانه بازار میکنند.

سقف شیبدار روف تایل پارس

اولین کارخانه رسمی تولید تایل های سبک بتنی در کشور شرکت پارس روفتایل میباشد که با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک تحت لیساسنس آلمان یکی از مرغوب ترین روفتایل های بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

روفتایل پارس در مقایسه با دو رقیب دیگر خود از استاندارد های بهتری برخوردار است و مقاومت فشاری و خمشی بالاتری را داراست.

این روفتایل در قالب های موج بلند به تولید میرسد.

این روفتایل در استان فارس تولید میشود و به سراسر نقاط ایران ارسال میگردد.

شرکت آسابام نمایندگی روفتایل پارس در مشهد میباشد و تمامی کد رنگ های این محصول در انبار مشهد موجود است.

تعهدات کارخانه پارس روف تایل :

از جمله تعهدات کارخانه تولیدی روف تایل پارس میتوان به تعهدات ( ضمانت رنگ – ضمانت کیفیت محصول ) اشاره کرد که کارخانه پارس روفتایل حداقل به مدت 10 سال ضمانت میکند.

نحوه ی اجرای روف تایل

پوشش های روفتایل بسته به نوع تولید و نوع موج کوتاه و موج بلندی تایل ها دارای شیب بندی های مختلفی در اجرا میباشند ولی دو نکته اساسی در اجرای روفتایل وجود دارد که باید مورد توجه پیمانکاران مربوطه قرار گیرد:

1.نحوه چینش روفتایل : نحوه چینش روفتایل به صورت خطی میباشد و تایل ها در یکی خط میبایست اجرا شوند.در صورت اجرای روف تایل به صورت آجری سقف از حالت آب بند خارج میشود.

2.شیب استاندارد : حداقل شیب استاندارد در روفتایل های موج بلند 34 درصد و در روفتایل های موج کوتاه 25 درصد میباشد که این مقدار در شهر های شمالی 10 درصد بیشتر میباشد.

ویژگی های منحصر به فرد روفتایل پارس

1.ضریب شکست بسیار پایین
3.متراژ مفید روی کار بدون در نظر گرفتن هم پوشانی
5.مقاوم در برابر وزش باد ،باران ، برف و طوفان
7.مقاومت بالا در برابر یخ زدگی
9.بدون آزبست و سازگار با محیط زیست
11.رنگ بندی متنوع با بیش از 7 کد رنگی و رنگ های آکریل
2.ضد جلبک
4. 70% عایق سرما و گرما
6.مقاوم در برابر آتش سوزی ، زلزله و سقوط اجسام
8.سهولت نصب
10.امکان باز کردن سازه و نصب در محیط جدید

 اگر شما به دنبال اجرا کننده سقف با پوشش روفتایل هستید می‌توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.