سقف ها که از مهمترین قسمت‌های هر ساختمان به حساب می آیند به شکل ها و شیوه های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. نوع کاربری ساختمان، سن بنا، وزن و موارد دیگر میتواند در انتخاب نوع سقف نقش داشته باشند. سقف سبک معمولا برای بناهایی مانند سوله و انبار های بزرگ، مرغداری و ورزشگاه هایی با وسعت زیاد استفاده می شوند چون این سقف ها از لحاظ سرعت اجرا و هزینه مقرون به صرفه هستند. در بناهایی مانند مرغداری و دامداری های صنعتی سقف سوله نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. متقاضیان سقف شیب دار سبک باید با توجه به نیاز و نوع کاربری بنای خود، مناسب ترین زمین و متریال را برای احداث ساختمان انتخاب کنند. همچنین در صورتی که از سقف سبک برای کارگاه و کارخانه استفاده شود باید مواردی مانند ایمنی کارگران و تجهیزات مدنظر قرار گیرند.

اجرای سقف سبک در مشهد

اجرای سقف سبک چه در شهر مشهد چه در سایر استان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه این سقف های برای بناهایی با کاربری خاص استفاده می شوند بهتر است این کار را به تیمی با تجربه بسپارید تا نگرانی های ناشی از فرآیند ساخت ساختمان کاهش پیدا کند.

هزینه اجرای سقف سبک مشهد

با توجه به وجود محصولات مختلف سقف های سبک در سطح کشور و استان خراسان رضوی قیمت ها نیز با توجه به کیفیت و کارایی این پوشش ها کاملا متفاوت میباشد ولی در نگاه کلی و از نظر قیمتی میتوان از کمترین قیمت به بیشترین قیمت به شکل زیر طبقه بندی نمود:

1.سقف های ورق
( سینوسی – دوزنقه – دامپا – نک – تایوان – طرح سفال – طرح مریم و … )

2.پرچین

3.سفال طبرستان

4. بامینو

5. روفتایل ها
( پارس روفتایل – ایران روفتایل – شیراز روفتایل )

6. ساندویج پنل

7. شینگل

8. کینگستون

متریال قابل استفاده در سقف سبک

شرکت آسابام به عنوان نماینده فروش سقف سبک در مشهد تمامی پوشش های موجود در بازار را با بهترین کیفیت و معقولانه ترین قیمت خدمت هم میهنانمان عرضه میدارد. ضمنا تمامی پوشش های سقف های سبک که توسط شرکت آسابام ارائه میگردد به صورت کاملا شرکتی گارانتی میگردد و مورد تایید کارشناسان ما میباشد.

زمانی که صحبت از اجرای سقف سبک به میان میاید اولین چیزی که به ذهن مخاطب رجوع میکند سقف شیروانیست ولی باید به این مهم توجه داشت که سقف های شیروانی هم از نظر وزنی دارای وزن های مختلفی میباشند که از سبک ترین این پوشش های میتوان به پوشش های آندوویلا – آندولین – ورق – پرچین – ساندویچ پنل و بامینو اشاره کرد که از این میان این پوشش های سقف های با پوشش ورق معمولا برای سازه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند و سازه های با پوشش پرچین و بامینو و ساندویچ پنل معمولا به عنوان سازه ی ویلایی انتخاب میشوند.از سبک ترین پوشش های پازلی نیز میتوان به پوشش بامینو و بعد از آن به پوشش های روفتایل و سفال اشاره کرد. موضوعی که سقف های سبک را از سازه های بتنی و ضربی متمایز کرده است سه وجه زیبایی – سرعت عمل بالا – قیمت مناسب میباشد که معمولا در سازه های ویلایی انتخاب اول مشتریان و کارفرمایان سقف های سبک و شیروانیست.

جهت تهیه محصولات سقف های سبک در مشهد و سراسر کشور میتوانید از طریق پنل ارتباط با ما با کارشناسان خبره شرکت آسابام ارتباط برقرار کرده و از مشاوره ما برخوردار شوید.

شماره تماس :  ۰۹۱۵۹۱۶۵۷۰۰