پوشش های قابل اجرا در سقف آلاچیق چیست ؟

آلاچیق چوبی

در گذشته به علت نبود امکانات و پوشش های کافی معمولا الاچیق های دستساز به شکل چوبی و جنگلی ساخته میشد ولی امروزه این پوشش ها به چوب های ترمو و متریال های ضد آب دیگر چون چوب پلاست تغییر کرده است.از ویژگی های منحصر به فرد سازه های چوبی میتوان به وزن کم و حس نابی که به مخاطب انتقال میدهند اشاره کرد.ولی این موضوع را نیز باید در نظر داشت که آلچیق های چوبی نیاز به مراقبت های بیشتری نسبت به آلاچیق های دیگر دارند.

آلاچیق با پوشش سفال طبرستان :

از جمله پرکابرد ترین الاچیق هایی که بیشترین طرفدار را در استان خراسان و شهر مشهد داراست میتوان به آلاچیق های سفالی اشاره کرد که با توجه به نوع جنس سفالین این سقف ها در تابستان ها بسیار خنک میباشد و ضایی دنج را برای کارفرمایان محترم فراهم میسازد.

آلاچیق سنگی

یکی از بی دردسر ترین و شیک ترین آلاچیق های موجود در بازار ایران و جهان.زیایی – طول عمر بالا – عدم نیاز به نگهداری خاص از جمله مزیت های آلاچیق های مدرن و سنگی میباشد ولی این موضوع را نیز باید در ظر داشت که از نظر هزینه آلاچیق های سنگی یز مانند آلاچیق های چوبی هزینه ی ساخت بسیار بالا تری نسبت به آلاچیق های سقف شیبدار دارند.

آلاچیق با پوشش روفتایل

یکی از جدید ترین و مقرون به صرفه ترین پوشش های الاچیق میتوان به روف تایل اشاره کرد که با توجه به محبوبیت این جنس در شهر مشهد میتوان از آن به عنوان جایگزین اصلی پوشش های سفالی و ورقی نام برد.

نمونه های اجرا شده آلاچیق

شرکت آسابام به عنوان مجری آلاچیق در مشهد مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین محصولات را جهت اجرایی با دوام و با کیفیت به کارفرمایان محترم ارائه میکند. اجرای آلاچیق در مشهد توسط نیروی های کارآزموده شرکت آسابام به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد. تمامی پروژه های اجرایی شرکت آسابام شامل 10 سال گارانتی محصول و سازه میباشد تا خیال مشتریان عزیزمان از نظر سازه شیروانی راحت باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره ساخت آلاچیقی با کیفیت میتوانید از طریق پنل های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 اگر شما به دنبال اجرا کننده آلاچیق با بهترین کیفیت و قیمت  هستید می‌توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.